PageSpeed.cz rozšiřuje služby o optimalizaci Wordpressu, Shoptetu a dozor SpeedCare
Máme pro vás tři nové způsoby, jak si nenechat konverze utéct kvůli pomalému webu. Rychlost webu jsme za poslední roky v PageSpeed.cz řešili u desítek projektů.Číst dále
29. 5. 20254 minuty čtení
Martin Michálek v Ecommerce Bridge: rychlost není téma roku 2005, jak jsou rychlé zdejší e-shopy a jak řešit hosting?
Rozhovor, ve které vysvětlíme, proč rychlost není téma z roku 2005, ale klíčový faktor úspěchu vašeho e-shopu.Číst dále
21. 1. 20255 minut čtení
Rozhovor v podcastu Socials: jak rychlost webu ovlivňuje byznys
Martin Michálek si v podcastu Socials povídal o rychlosti webu. Tentokrát ale s důrazem na vliv na marketing nebo obecně byznys webů. Dostal se samozřejmě i k číslům, která jsme naměřili a k velmi konkrétním tipům, co s rychlostí dělat.Číst dále
9. 12. 20244 minuty čtení
Za hranice Core Web Vitals: Report z performance.now() 2024
Již potřetí jsem se vydal navštívit nejprestižnější konferenci na téma „rychlost webu“, která se v Evropě koná.Číst dále
7. 11. 20244 minuty čtení
Nejrychlejší e-shop roku 2024: časté chyby, co funguje a čím se vyznačuje vítěz?
Nejrychlejší e-shop roku 2024 je iWant.cz, jehož autorům srdečně gratulujeme, stejně jako autorům webů Hornbach.cz a Altisport.cz, kteří skončili na stupních vítězů. Co ale data říkají a co si z nich můžete odnést, kromě porovnání s největšími (a nejrychlejšími) českými e-shopy. V tomto textu se zaměříme na časté chyby, kterých se e-shopy stále dokola dopouštění, doporučení k optimalizaci, která fungují vždy a nakonec si ještě posvítáme na vítěze ankety.Číst dále
31. 10. 20246 minut čtení
Nejrychlejší e–shop roku 2024: kdo vyhrál a jak dopadly velké e–shopy?
Který z e-shopů, působících na českém trhu, je nejrychlejší? Stejně jako loni jsme se zaměřili na stovku největších českých e-shopů, abychom na základě dat od uživatelů Googlu spočítali žebříček, vyhlásili vítěze a zamysleli se na tím, co z toho vyplývá pro celou českou e-commerce.Číst dále
31. 10. 20241 minuta čtení
Nejrychlejším českým e–shopem roku 2024 je iWant.cz
Stejně jako loni jsme se zaměřili na stovku největších českých e-shopů, abychom na základě dat od uživatelů Googlu spočítali žebříček, vyhlásili vítěze a zamysleli se na tím, co z toho vyplývá pro celou českou e-commerce.Číst dále
28. 8. 20245 minut čtení
Případová studie: redesign Světa svítidel
Musíme říct, že když nám některý z klientů oznámí, že chystá redesign, vždycky nám v týmu trošku zatrne. Obzvlášť jsme pozorní v případě, když jde o klienta jakým je Donoci, jehož Svět svítidel patří mezi deset nejrychlejších českých e-shopů.Číst dále
26. 6. 20243 minuty čtení
Meetupy WebPerf.cz
Cílem PageSpeed.cz je zrychlovat uživatelům weby. Snažíme se o to prostřednictvím poradenství k rychlosti a našeho monitorovacího nástroje. Samozřejmě víme, že na to zrychlování nemůžeme být sami. Proto jsme založili komunitu WebPerf.cz a letos zorganizovali už dva meetupy, jeden v Praze a jeden v Bratislavě.Číst dále
16. 5. 20241 minuta čtení
Představujeme nápovědu PageSpeed.cz
Mise PageSpeed.cz je zlepšovat povědomí o užitečnosti rychlých webů v rámci přednášek, meetupů, ale také článků.Číst dále
18. 9. 20234 minuty čtení
Reportáž ze SmashingConf Freiburg 2023 🥨
Na začátku nového školního roku jsem navštívil konferenci pořádanou Smashing magazínem ve FreiburguČíst dále
Můžeme pracovat s cookies, abychom měli přehled jak web používáte?
Předvolby
Můžeme pracovat s cookies, abychom měli přehled jak web používáte?
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Personalizační, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, abyste se nás mohli zeptat pomocí chatu
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.